Ostutingimused

Kuidas tellida?

– Ostu sooritamiseks vali välja sobiv kaup ning lisa see ostukorvi. Seejärel saad jätkata teiste toodete valimist vajutades akna ülaosas nuppu „Pood“. Nupuga “Ostukorv” näed oma ostukorvi, seal saad muuta toodete hulka ja näed toote lõpphinda mis sisaldab kohaletoimetamise kulu.
– Kui oled veendunud, et rohkem tooteid ostukorvi lisada ei soovi, liigu edasi ostu vormistamise faasi, vajutades nuppu „Tellimus“.
– Lehel „Minu tellimused“ kontrolli, kas soovitud tellimuses on kõik andmed korrektselt esitatud. Enne tellimuse kinnitamist nõustu ostutingimustega misjärel „Kinnita tellimus“.

Makseviisid

Tellimuste eest saab tasuda pangaülekandega. Tellimuse arve on nähtav peale tellimuse kinnitamist, mis edastatakse ka ostja Email-le.

Pank: LHV
Konto number: EE467700771002399310
Konto omanik: TGSM Trade OÜ

Kohaletoimetamine

Kõik tellimused pannakse teele hiljemalt 3-tööpäeva jooksul alates tellimuse arve laekumisest müüja kontole.
Võimalike takistuste või probleemide ilmnemisel anname sellest kindlasti Sulle teada e-maili või telefoni teel. Kodulehel märgitud tarneajad on eeldatavad ning me ei garanteeri alati tarnet märgitud aja vahemikus, kuna lõplik tarneaeg sõltub eelkõige siiski meie transpordi partneritest.

Turvalisus ja andmekaitse

Kõiki meie e-poe külastamise ja ostude sooritamisega seoses teatavaks saanud isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot. Kogume ja kasutame üksnes neid kliendi andmeid, mis on vajalikud tellimuste täitmiseks ja kliendisuhete hoidmiseks. Me ei avalda oma klientide andmeid kolmandatele osapooltele, välja arvatud juhul, kui see on vajalik tellimuse täitmiseks või kui seadus selleks kohustab. Soovi korral on kliendil õigus nõuda oma andmete kustutamist meie e-poe andmebaasist.

Muretut ostlemist!

 

Taganemisõigus

Vastavalt Võlaõigusseaduse §56 on tarbijal õigus sidevahendi abil sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul. Taganemistähtaeg lõpeb 14 päeva möödumisel alates päevast, mil kaup on jõudnud tarbijani. Tagastamisõigus puudub kaubal, mis on valmistatud arvestades lepingupooleks oleva tarbija isiklikke vajadusi või mis on valmistatud tarbija esitatud tingimuste kohaselt st. spetsiaalselt Sinu jaoks.

Taganemisõiguse kasutamise tähtajast kinnipidamiseks piisab, kui saadad teate taganemisõiguse kasutamise kohta ära enne taganemistähtaja lõppu. Kindlasti säilita avalduse koopia kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis (nt. e-mail), sest lepingust taganemist tõendab tarbija. Kauba peab tarbija müüjale tagastama hiljemalt 14 päeva jooksul taganemisavalduse tegemisest!

Tarbija võib tootega tutvumiseks kasutada seda viisil, mis on vajalik toote olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Selleks peaks tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks tavapäraselt seda teha poes (VÕS §56 lg 4). Seega, palume tagastada kasutamata, siltidega, korrektne ja originaalpakendis kaup! Kauba tagastamisega seotud kulud katab tarbija! Müüja jätab endale õiguse keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni oleme lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni oled esitanud tõendid, et oled asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Pretensiooni esitamine

Vastavalt Võlaõigusseaduse §218 lg 2 vastutab müüja kauba lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis ilmneb 2 aasta jooksul kauba üleandmisest ostjale. Sealjuures eeldatakse, et 6 kuu jooksul alates kauba ostjale üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas juba kauba üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole just vastuolus kauba või puuduse olemusega. Asja puuduse ilmnemisel peab tarbija hiljemalt kahe kuu jooksul sellest müüjat teavitama ehk esitama pretensiooni (VÕS §220 lg 1).